Jak zdobyc super prace?

Siemka . Dawno nie pisalem . Nie bylo tez wsumie zabardzo co pisac.  Ale sprawy mialy sie tak . Obiecalem mamie w 2014 ze wroce do polski jak uda mi sie odmienic moje zycie . bo niestety za granicami polski pracowanie nie znaczy ze ma sie miod. Mialem przesrane pracowalem ciezko , szacunku zero …. I tak zapieprzalem bo trzeba bylo zyc.  Ale codziennie mialem wrazenie ze marnuje sobie zycie robiac to co robie . I tak wiec stwierdzilem ze trzeba w czms sie wyspecjalizowac , choc odrobine by moze wybic sie z tego szareog tloku , w miedzyczasie ciagle wysylalem wszedzie gdzie moglem dziasiatki albo i setki CV.

Lubilem od zawsze rysowac i wsumie technikum budowlane ktore skonczylem nie zamykalo mi drogi przed szkicowaniem , do tego za lebka lubilem tworzyc grafiki 3d do gier. Stwierdzilem z etrzeba sie wziac spowrotem za modelowanie , ale nie takie jak kiedys. Zaczne uczyc sie technicznego rys 3d.   Padlo na praogream SOLIDWORKS.   Przychodzilem po robocie , moze nie codziennie ale kilaka razy w tygodniu otwieralem program i rysowalem jakies gowna . to srubke to stolek , to jakies kolo … po niemalze roku zdecydowalem sie podejsc do certyfikacji ,tu w szwajcariii . ktora zadlaem na 95%  jak dostalem certyfikat to zaczelem znow wysylac cv. ale wyslalem tylko 3 .   Po 3 dniach zadzwonili do mnie do pracy do ktorej nie mialem zadnyhc kompetencji ani wczesniejszych doswiadczen . ALE znam solidworks . I moje umiejetnosci wystarczaja . Zdecydowalem sie pojsc.   ROzmowe kwalifikacyjna polozylem , ale pryz modelowaniu , glownemu projektantowi  cos nie szlo i pokazalem mu jego bledy….  Tydzien pozniej przyjeli mnie a  ja mam spoko robote jak o projektant .

WIec powiem wam cos na temat studiow ….. Pieprzyc je…!!!!! Nikomu nie potrzebne.  Juz troche czasu minelo nim tam zajelem , ostatni projekt jaki wykonalem kosztowal 1,3mln chf ….. Dziekuje dobranoc . SALUT!!!

Skomentuj

